Thursday 23 February 2012

Ribbon Roses Request & New Ribbon Roses Hairclip

Salam semua..

Apa khabar? TTOR mengharapkan semua sihat dan sejahtera di bawah lindunganNya ea.

Dalam beberapa hari/minggu ni, TTOR banyak terima tempahan dan request dari mereka yang berminat dgn Ribbon Roses product ni. Terima kasih banyak-banyak. TTOR cuba sedaya upaya memenuhi kesemua permintaan dari customer. Setakat ni semua dah dideliver. Hope semua puas hati ea.


Disebalik memenuhi permintaan dan order dari customer, terdapat beberapa request yang TTOR tak dapat tunaikan. Antaranya ada yang text TTOR bertanyakan untuk membeli bunga2 Ribbon Roses TTOR sahaja. Mereka berminat nak beli bunga, bukan product...huhu.

Setakat ni, TTOR tidak berhasrat untuk menjual bunga sahaja. Bunga Ribbon Roses TTOR hadir bersama-sama product. So. mintak maaf bebanyak. Mungkin di masa akan datang TTOR akan pertimbangkan. Walau bagaimanapun, seandainya ada tawaran yang baik, kita boleh berbincang...hehe.


Ari ni TTOR nak tunjukkan pic koleksi terbaru Ribbon Roses Hairclip. Hairclip ni agak besar sedikit dari koleksi yang lalu. Materialnya juga agak baik. Terdapat beberapa pilihan warna yang menarik

Merah
Putih/Hitam
Pink pekat
Biru
Purple

Cantik kan?

So, sesiapa di luar sana yang berminat, hubungi TTOR di 019-7551377 atau di touchroses@yahoo.com

Suka TTOR announcekan disini bahawa TTOR sedang mencari dealer atau wakil jualan bagi menjual/memasarkan barangan Ribbon Roses TTOR ni. Sesiapa yang berminat, anda tahu macam mana nak contact TTOR.

Sekian.

Salam & take care!

No comments:

Post a Comment